Opel Astra GTC 1.4 TURBO 140 PK 6 BAK Bj 2012 Sport 1e Eig Ecc Airco Prof Navi Pdc Cruise Control Elec.Pakket Spoiler 18 Inch

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.025 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.362 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Opel Astra GTC 1.4 TURBO 140 PK 6 BAK Bj 2012 Sport 1e Eig Ecc Airco Prof Navi Pdc Cruise Control Elec.Pakket Spoiler 18 Inch


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.025 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.362 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Flevocenter
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Verlaatweg 2C
Postcode 8243 PS
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36514959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevocenterautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 184 x 148 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

KEURIGE MOOIE LUXE SPORTIEVE ZUINIGE AUTO
VAN 1e EIGENAAR GEWEEST GOED ONDERHOUDEN
LAATSTE ONDERHOUDSBEURT GEHAD BIJ 213.462
MOET WEER BIJ 243.000 NIEUWE MICHELEN BANDEN
COMPLEET MET ALLE BOEKJES SLEUTELS AUTO
HEEFT EEN DISTRIBUTIE KETTING EN GEEN RIEM
LUXE UITVOERING GTC SPORT MET VEEL OPTIES
ORGINELE GROOTBEELD KLEUREN FULL MAP
NAVIGATIE RADIO BLUETOOTH TELEFOON
CLIMAATCONTROL AIRCO PARKEERSENSOREN

ORGINELE NEDERLANDSE AUTO EN VAN 1E EIGENAAR GEWEEST

MEENEEMPRIJS € 5995

INRUIL IS MOGELIJK TEGEN HANDELSWAARDE

TEL 0320-261214

MOBIEL 06-36514959 of 06-41616570

= Bedrijfsinformatie =

Genoemde prijs is inclusief afleverkosten (afleverinspectie, vloeistoffencontrole, geldige APK,
Tenaamstellen, RDW vrijwaring van uw in te ruilen auto)

Gezien het enorme aantal reacties per MAIL / MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-36514959
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.

Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.

GEEN PIN AANWEZIG

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-36514959).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie