Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.323 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.323 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lagarde Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thijssenweg 14A |
Postcode | 4927 PC |
Plaats | Hooge Zwaluwe |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24290233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lagardeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Lagarde Autos
Een Jong en Dynamisch bedrijf die kwaliteit en aandacht ( voor Relatie en Auto ) hoog in het vaandel heeft staan.
Door ons netwerk en specialisme weten wij altijd leuke occasions op voorraad te hebben.
De auto's worden zorgvuldig gecontroleerd en door ons aangekocht.
Altijd met complete historie en aantoonbare kilometerstanden.
Mocht uw auto er niet tussen staan plaats gerust een zoekopdracht bij ons via:
info@lagardeautos.nl
Wij ruilen ook graag uw auto in!
Wij zijn op maandag geopend van 12:00 tot 16:00 uur
Wij zijn dinsdag t/m vrijdag op afspraak geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
Zaterdag van 10.00 tot 15:00
In de avond en Zondag in overleg mogelijk
Met vriendelijke groet,
Lagardeautos
Omdat wij vaak onderweg zijn is het belangrijk om te bellen voordat u langs komt , bel 0624290233
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.