Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 162 kW (221 pk) |
€ 34.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.771 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 162 kW (221 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ambergen Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenstraat 1 |
Postcode | 9502 EZ |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50523389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfambergen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hartelijk dank voor uw interesse in deze mooie occasion!
Bij Autobedrijf Ambergen hebben we géén afleverkosten en/of afleverpakketten! Wij leveren elke occasion namelijk zonder bijkomende kosten, en altijd met de juiste garantie. Al onze occasions worden met de grootst mogelijk zorg afgeleverd. Voor aflevering inspecteren wij uw auto grondig op alle punten. Daar waar nodig worden de betreffende onderdelen vervangen. We willen immers dat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe 'gebruikte' auto. Een auto van Autobedrijf Ambergen laat je immers niet in de steek.
Autobedrijf Ambergen dat is service met de hoofdletter A.... van Ambergen.
Mocht u vragen hebben over deze occasion, deze auto willen bekijken of een inruilvoorstel ontvangen. Dan kunt u ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 0599-610000 of per mail: a.wemmenhove@autobedrijfambergen.nl / h.ambergen@autobedrijfambergen.nl. Heeft u vragen over dit voertuig neemt u dan gerust contact met ons op.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn per ongeluk wel of niet zijn vermeld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.