Bouwjaar | 11-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.136 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.136 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2009 - jul. 2010
Modelcode: J
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.905 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
PROEFRIT MAKEN? LAAT WETEN DAT JE LANGSKOMT!
AUTOCENTRUM KRIMPENERWAARD IS UITGEGROEID TOT EEN BEGRIP IN HEEL NEDERLAND. WIJ BEDIENEN MEER DAN 10.000 KLANTEN PER JAAR, EN DUS KAN HET DRUK ZIJN BIJ ONS, ZEKER OP ZATERDAG. OM IEDEREEN ZO GOED MOGELIJK TE HELPEN VRAGEN WIJ JE VRIENDELIJK OM EEN AFSPRAAK BIJ ONS IN TE PLANNEN. EEN BEZOEK ZONDER AFSPRAAK KAN WACHTTIJD MET ZICH MEEBRENGEN.
Wanneer je over de Autobahn zoeft in deze krachtige Opel Astra, begrijp je waarom Duitse auto's wereldwijd zo hoog staan aangeschreven. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Goeie looks? Jazeker! Maar de ergonomische sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Opel is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Deze Opel is voorzien van sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergren
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.