Bouwjaar | 26-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Benelux |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Taantsendijk 15B |
Postcode | 3528 BH |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86165386 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbenelux.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 171 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Mvg Autobedrijf Benelux
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Benelux een vertrouwde Autobedrijf in Utrecht Bij ons kunt u terecht voor occasions van diverse merken en type auto's. Tevens hebben wij voor de kleinere beurs een ruime keuze en kunt u bij ons terecht. Desgewenst is er ook de mogelijkheid om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Naast persoonlijk advies op maat en een uitgebreide service verzekeren wij u ook de beste prijzen. Wij heten u van harte welkom bij Autobedrijf Benelux en nodigen u uit om vrijblijvend auto's te bezichtigen onder het genot van een kop koffie. Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via marktplaats / Whatsapp bel Gerust, wij werken allen op afspraak 0686165386 Tot snel bij Autobedrijf Benelux
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.