Bouwjaar | 17-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.170 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 28.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.170 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wicke Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldoven 15 |
Postcode | 6826 TS |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36220994 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wickeautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 67 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.578 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,507462686567 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wicke auto's is al jaren lang het juiste adres voor de beste occasions !
Wij bieden jong gebruikte auto's aan o.a Volkswagen Audi Mercedes Opel..
Al onze voertuigen worden grondig gereinigd en van a tot z nagekeken !
Auto's bij minder dan 3 maanden APK worden afgeleverd met een nieuwe APK!!
Wij berekenen geen afleveringskosten.
Inruil en financiering mogelijk.
's avonds en in het weekend bereikbaar op 0636220994
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.