Bouwjaar | 30-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.315 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 16.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 31.315 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Peter Willen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ondernemerspark Soerveld 28 |
Postcode | 3650 |
Plaats | Lanklaar |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 328020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peterwillen.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Goed aanbod:
Deze Opel Astra 1.6 diesel break in Edition uitvoering.
Wagen in zeer verzorgde staat met weinig kilometers en voorzien van de juiste opties. Mooi in zwart metallic en staat op 16" Continental banden.
Wagen is afkomstig van de eerste eigenaar.
Belgisch voertuig met Car-Pass. Nieuw zijnde afgeleverd bij
Opel Groep Van Mossel te Mechelen en ook daar onderhouden.
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd en voorzien van een onderhoudsbeurt 12 maanden garantie op materiaal en werkloon.
Ruim plaats voor de achterste passagiers en een ruime koffer.
Garant voor nog jaren rijplezier!
Een aangename en zeer zuinige familiewagen om mee te rijden.
EURO 6d, CO: 128g/km.
Jaarlijkse verkeersbelasting: €361,91 - BIV: €633,52
Kom gerust eens zien. U kan een proefrit maken.
Ook open op zondag na afspraak.
Wagen vrijblijvend te bezichtigen.
Kijk gerust op onze website voor een 25-tal foto's betreffende deze wagen en ons aanbod en diensten. Wij staan garant voor de kwaliteit van onze wagens.
Autoservice Peter Willen.
Ondernemerspark Soerveld 28a 3650 Dilsen-Stokkem.
Bel gerust 0474/32 80 20
Voor een correcte service!
Ook open op zondag na afspraak.
WWW.PETERWILLEN.BE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.