Opel Astra 1.4 Turbo Cosmo 1e Eigenaar 100% Dealer onderhouden Navigatie

€ 6.444,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.656 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Opel Astra 1.4 Turbo Cosmo 1e Eigenaar 100% Dealer onderhouden Navigatie


€ 6.444,-

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.656 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Deze Opel Astra komt uit 2014, werd geleverd van 01-07-2010 tot 31-07-2014 en kostte toen € 26.574,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1364 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1293 kg. De APK is geldig tot 25-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
-
Opel ziet al jaren kans om een brede groep klanten aan te spreken zonder concessies te doen aan vernieuwing en vooruitstrevende keuzes. De kreet 'De toekomst is voor iedereen' gaat meer dan ooit op. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Opel is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. U bent in deze Opel ook voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie