Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.683 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.683 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kik Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Tomstraat 8 |
Postcode | 2941 CD |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 234011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kiksales.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - aug. 2019
Modelcode: K
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 149 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.208 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.420 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
LET OP: De afgebeelde 18 inch lichtmetalen velgen zijn tegen een scherpe meerprijs leverbaar, standaard wordt deze auto geleverd op 16 inch velgen.
Geen mediterrane druktemaker, geen Franse charmeur. Deze Duitse auto straalt een en al stevige kwaliteit uit. Stalen onverzettelijkheid van topniveau, een en al kracht en betrouwbaarheid. De aandrijving van deze Opel komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Ontspannen rijden in een optimale zithouding: daarvoor zorgen de comfortstoelen. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Ook in winterse omstandigheden is rijden een plezier, niet in de laatste plaats dankzij het verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Het IntelliLink navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Opel Astra samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Het forwar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.