Bouwjaar | 15-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 14.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | T&O Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141A |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degarage.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 187 x 149 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Waarom jij kiest voor deze Opel Astra
Uitstekend onderhouden en betrouwbaar: dat is deze Opel Astra Turbo Business+. Ze komt van de eerste eigenaar, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis en een lage kilometerstand van 83.300 km met NAP. Jij weet dus precies waar je aan toe bent met deze én al onze andere kwaliteitsoccasions. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer auto's in topconditie. Say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier!
Een nieuwe auto voor de prijs van een occasion
Deze Opel Astra is een Refurbished Ride van T&O auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond!
Nieuw kostte ze in de basis € 26.470 en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 29.500. Nu, nog bijna net zo nieuw als toen, maar mag ze mee voor de helft van de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen! ; )
* Voor de zakelijke rijder: de prijs is inclusief btw. Deze kun je terughalen, waardoor ze nog goedkoper wordt.
Mooi vanbinnen en -buiten
De zwarte carrosserie met chromen delen is in uitstekende staat en heeft een zwarte metallic lak. Het getinte glas zorgt voor meer privacy én is warmtewerend, handig tijdens warme dagen. Eenmaal ingestapt, profiteer je van een net en fris interieur. Ga je grote spullen vervoeren? De achterbank is in delen neerklapbaar, waardoor je eventueel een grote ruimte creëert. Verder: een leren stuurwiel, een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel én verstelbare buitenspiegels.
Handige opties
Verder bie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.