Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.997 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 12.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.997 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Snipperling Deventer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunneperweg 7 |
Postcode | 7418 EH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 628403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.snipperling.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuke Opel Astra 1.4 150pk in de complete Innovation uitvoering. Deze keurig onderhouden Opel Astra is onder andere voorzien van navigatie, Cruise control, Climate control, Apple Carplay/Android auto, stoelverwarming voor de bestuurder, passagier en op de achterbank, achteruitrijcamera, dodehoekdetectie, parkeersensoren voor en achter, elektrisch verstelbare en inklapbare buitenspiegels, LED dagrijverlichting, etc.
Optioneel Afleverpakket ? 595,-; Bestaande uit: 12 maanden BOVAG garantie, 12 maanden CarProf Service Card (inclusief 12 maanden Europese pechhulp), Volledige technische controle, Afleverbeurt, Nieuwe APK (indien van toepassing), Wassen / Poetsen. Op ViaBovag.nl is de prijs inclusief het afleverpakket.
U bent van harte welkom om deze of een van onze andere auto's te komen bezichtigen in onze showroom.
Autobedrijf de Snipperling BV is al meer dan 25 jaar specialist in Fiat, Fiat Professional, Jeep en Alfa Romeo. Tevens kunt u bij ons terecht voor Nieuwe Auto's, Occasions, Campers, Onderhoud, Reparatie en APK van ALLE MERKEN! Ook voor bedrijfswagens en campers!
Kijk voor meer informatie op www.snipperling.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.