Bouwjaar | 27-07-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.751 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 29.300,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.751 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G.H. Wessel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bentheimerstraat 62 |
Postcode | 7587 NJ |
Plaats | De Lutte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 555555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-wessel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Topsnelheid: 210 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.394 kg
Laadvermogen: 486 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
CO2-uitstoot: 127 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Wessel is een familiebedrijf dat al sinds 1960 actief is op de internationale automarkt. Wij bieden een groot assortiment occasions en nieuwe auto's. In onze showroom in De Lutte zijn deze auto's te bezichtigen.
Voor uitgebreide informatie over ons bedrijf en een inruilvoorstel op maat verwijzen wij u graag naar onze website www.auto-wessel.nl of u kunt reageren via info@auto-wessel.nl
*Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties
is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is.
Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.