Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.522 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 24.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.522 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wiefferink |
Contactpersoon | Christiaan Wiefferink |
Adres | Kloppendijk 46 |
Postcode | 7591 BT |
Plaats | Denekamp |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 352152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wiefferink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2021 - mrt. 2023
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 199 km/u
Ledig gewicht: 1.232 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: B
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-02-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op www.wiefferink.com voor meer foto's en klantbeoordelingen. Wij zijn gespecialeseerd in de verkoop van occasions jonger dan 12 maanden. Deze auto's kopen wij in heel Europa rechtstreeks in van grote betrouwbare partijen. Deze jonge auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie die ook in Nederland geldig is, ze zijn van de eerste eigenaar en zijn keurig onderhouden. De prijzen van deze auto's zijn rijlaar. Op auto's ouder dan 24 maanden kunnen wij diverse afleverpakketten aanbieden waarbij de BOVAG garantie van toepassing is. Wij ruilen uw huidige auto graag in. Via onze webstie www.wiefferink.com kunt u een inruilvoorstel aanvragen en foto's van uw auto uploaden. U krijgt dan zo snel mogelijk van ons een scherpe inruilprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.