Bouwjaar | 19-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.773 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 8.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.773 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Van der Have |
Contactpersoon | M. van der Have |
Adres | Manteling 2 |
Postcode | 4307 CJ |
Plaats | Oosterland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)111 - 641743 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderhave.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De auto is in uitstekende staat. De onderhoudshistorie is aanwezig. U kunt gebruik maken van een afleverpakket naar keuze vanaf 595,-. De auto kan dan afgeleverd worden met nieuwe APK, afleverbeurt, garantie, een half volle tank brandstof en/of een jaar BOVAG Pech Onderweg Service. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed kan Van der Have niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer bij aankoop de zaken die u hebben bewogen deze auto te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!