Bouwjaar | 24-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Billy Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tulpenstraat 80 |
Postcode | 2231 GX |
Plaats | Rijnsburg |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43190159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.billycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard kunt u bij ons uw huidige auto inruilen en uw nieuwe aankoop voordelig financieren.
Al onze voertuigen komen in aanmerking voor garantie pakketten van 3, 6 of 12 maanden garantie.
Vraag naar de voorwaarden.
We kunnen in ons RDW erkende bedrijf ter plekke te naam stellen en uw auto inruilen vraag naar de waarde van uw inruil voertuig.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Wij adverteren onze auto's voor een zeer scherpe internetprijs. Inruil is mogelijk. Buiten onze openingstijden is het op afspraak mogelijk om naar een auto te komen kijken. Voor vragen of informatie kunt u ons bereiken op 0643190159 Er kunnen geen rechten worden ontleend aan fouten in opties & accessoireslijst door druk en/of plaatsingsfouten.
Onze openingstijden zijn Ma-Vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag: 10:00-17:00 . Wij staan open voor buiten onze openingstijden een afspraak in te plannen, bel voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!