Bouwjaar | 25-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Sneek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Oppenhuizerweg 50 |
Postcode | 8606 JC |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41657233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum-sneek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 162 x 170 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Lichtblauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Goed rijdende auto die we leveren met een nieuwe APK.
Heeft u interesse of vragen over deze auto?
Dan kunt u ons bereiken op: 0641657233
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00
En op zaterdag van 09.00 tot 16.00
Mvg,
M. Batstra
Er komen geen afleveringskosten bij.
Het is altijd mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Voor de verkoop van uw auto bent u bij ons altijd welkom!
Voordat u onze kant op rijdt is het misschien handig om eerst te bellen over de beschikbaarheid van de auto, om teleurstelling te voorkomen!
U kunt ons vinden op ons adres:
Autocentrum Sneek
Oude Oppenhuizerweg 50, 8606JC, Sneek.
Onze advertenties zijn zorgvuldig samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
We hebben regelmatig nieuwe auto's in de voorraad, dus wees scherp!
Wij zijn geopend:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18:00
Zaterdags zijn we geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!