Bouwjaar | 05-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.097 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.097 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 124 kW (169 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Jong Autos |
Contactpersoon | P. de Jong |
Adres | Hoofdweg 17 |
Postcode | 7934 PD |
Plaats | Stuifzand |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55527295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pdejongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 179 x 169 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.519 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 230 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij zeer flexibele openingstijden (bel 06-55527295 voor een afspraak.)
Deze Nissan X-Trail komt uit 2008, werd geleverd van 01-07-2007 tot 31-05-2009 en kostte toen € 40.028,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 124 kW (169 PK) en een cilinderinhoud van 2488 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 194 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,6 liter per 100 km en hij weegt 1519 kg. De APK is geldig tot 30-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen over deze auto of heeft u belangstelling voor een proefrit? Dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen.
Wij hanteren scherpe meeneemprijzen en wij rekenen geen afleverkosten.
Inruil van uw oude auto altijd mogelijk, ongeacht merk, staat en en bouwjaar van de auto.
Neem altijd even contact op voordat u aanrijdt, dit voorkomt teleurstelling
Koffie staat klaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.