Bouwjaar | 02-04-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2004 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avantgarde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16 |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11772060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 177 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 231 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Te koop aangeboden! Nissan X-Trail 2.5 Elegance uit 2004..
Deze Nissan rijdt en schakelt super fijn.
Auto verkeert in goede conditie.
motorisch en technisch in orde.
Interieur is schoon. Exterieur ziet er goed uit voor zijn leeftijd. (Gebruikerssporen naar leeftijd)
Bestuurdersstoel heeft gebruikersschade op de lederen bekleding. (Zie foto)
1x sleutel aanwezig
Kilometerstand 187.900 km met NAP
Elektrische ramen voor + achter
Climate control
Panoramadak
Lederen bekleding
Stoelverwarming
Trekhaak
Licht metalen velgen
Onderhoudsboekjes aanwezig.
Kortom een eerlijke Nissan X-Trail zonder gebroken en gebreken..
Auto Avantgarde
Weteringpad 13A
3762 EN SOEST
Tel: 0611772060
E-mail: info@autoavantgarde.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.