Nissan X-Trail 2.2 dCi Elegance

€ 3.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2003
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 483.909 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2003
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 483.909 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wijma V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zwiepseweg 57
Postcode 7241 GN
Plaats Lochem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)573 - 251432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wijmalochem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cassette speler
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 177 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Nette ruime auto voorzien van verwarmde voorstoelen, lederen interieur en cruise -controle

De auto wordt afgeleverd met nieuwe apk en afleverbeurt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning

Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?

Autotest | Nissan X-Trail Innovatie zonder inspanning

De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.

Plus

  • comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
  • ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
  • ruim en praktisch

Min

  • matige klank Bose-audiosysteem
  • testauto niet vrij van rammeltjes
  • minder zuinig dan standaard hybride

Conclusie

De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.

Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.

Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.

Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.

Deel deze advertentie