Nissan X-Trail 1.5 e-Power 190PK N-Connecta Automaat / Navigatie / Camera 360° / Adaptive Cruise Control / Dode hoek detectie /

€ 37.935,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.704 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Nissan X-Trail 1.5 e-Power 190PK N-Connecta Automaat / Navigatie / Camera 360° / Adaptive Cruise Control / Dode hoek detectie /


€ 37.935,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.704 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Herwers Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van de Dierenriem 29
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3696212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.herwers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 006750 HERWERS.06

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 2 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 468 x 184 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.678 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 670 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-06-2026

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geļnspecteerd.
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd

Herwers besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning

Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?

Autotest | Nissan X-Trail Innovatie zonder inspanning

De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.

Plus

  • comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
  • ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
  • ruim en praktisch

Min

  • matige klank Bose-audiosysteem
  • testauto niet vrij van rammeltjes
  • minder zuinig dan standaard hybride

Conclusie

De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.

Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.

Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.

Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.

Deel deze advertentie