Bouwjaar | 22-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.704 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.704 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Herwers Aalten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Driehoek 1 |
Postcode | 7122 TL |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 472443 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.herwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 006750 HERWERS.06
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 2 kWh
Maten
Afmetingen (LxB): 468 x 184 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.678 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 2.245 kg
Max. trekgewicht: 670 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-06-2026
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Een kwart tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Een halve tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd
Herwers besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.