Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.179 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.179 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nationale Autopark B.V |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogeveenenweg 34 |
Postcode | 2913 LV |
Plaats | Nieuwerkerk aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 8082936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nationaleautopark.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2011
Referentienummer: EXPORT/HANDEL
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4330 x 1783 x 1623 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
EXPORT OF HANDEL ZO MEE !!
Auto ziet er goed uit is altijd in onderhoud geweest bij dealer (zie boekje) APK juli 2025.
Recentelijk voorzien van een nieuwe dynamo, remschijven en remblokken.
Interrieur in goede staat, klein beschadeging links voor. (buiten).
Voorzien van trekhaak en all weather banden (profiel 6-7mm).
schakelbak niet 100%
The car looks good and has always been maintained by the dealer (see booklet). MOT July 2025.
Recently fitted with a new alternator, brake discs and brake pads.
Interior in good condition, minor damage to the left front. (outside).
Equipped with tow bar and all-weather tires (profile 6-7mm).
Samochód wyglada dobrze i byl zawsze serwisowany przez dealera (patrz broszura przegladu technicznego, lipiec 2025 r.).
Niedawno wymieniony alternator, tarcze i klocki hamulcowe.
Wnetrze w dobrym stanie, drobne uszkodzenia lewego przodu. (poza).
Wyposazony w hak holowniczy i opony caloroczne (profil 6-7mm).
AUTO RIJD EN SCHAKELT GOED !
CAR DRIVE OKEE
ONLY FOR EXPORT OF HANDEL
Nissan Qashqai
Qashqai -
2.0 Tekna
search
PF-881-Z
Deze Nissan Qashqai komt uit 2011, werd geleverd van 01-02-2010 tot 30-04-2014 en kostte toen € 33.695,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 104 kW (141 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 183 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,6 liter per 100 km en hij weegt 1275 kg. De APK is geldig tot 15-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
ADRES: HOOGEVEENENWEG 32
POSTCODE: 2913 LV
PLAATS: NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
Tel: +31108082936
E-mail: info@nationaleautopark.nl
WHATSAPP NUMMER : +31108082936
Nationale Autopark B.V
STERK IN ELK MERK
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
Als autogroothandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden. Door kritisch geselecteerde inkoopkanalen vindt u bij ons scherp geprijsde auto's in alle prijsklassen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij zijn helaas sporadisch bereikbaar via Mark
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.