Nissan Qashqai 2.0 dCi Acenta | Binnen | Lees text | Clima | Trekhaak

€ 3.448,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-01-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.703 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Qashqai 2.0 dCi Acenta | Binnen | Lees text | Clima | Trekhaak


€ 3.448,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.703 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2007 - feb. 2010

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.478 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 2.085 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

koppelingspedaal blijft op de bodem liggen, hierdoor valt er slecht te koppelen.
The clutch pedal remains on the floor, making it difficult to connect.
Pedal sprzegla pozostaje w podlodze, co utrudnia podlaczenie.
?????? ????????? ??????????? ?? ???????, ?? ????????? ???????????.
Das Kupplungspedal bleibt auf dem Boden, was das Einkuppeln erschwert.

De Nissan Qashqai 2.0 dCi Acenta uit het bouwjaar 2009 is een veelzijdige en populaire SUV, geliefd bij velen vanwege zijn comfort en functionaliteit. Dit model is uitgerust met een krachtige 2.0 liter dieselmotor, wat zorgt voor een soepele en efficiënte rijervaring. De combinatie van prestaties en brandstofefficiëntie maakt het een ideale keuze voor zowel stadsritten als lange afstanden.

Een van de opvallende kenmerken van deze Qashqai is de automatische klimaatregeling, ook wel Clima genoemd. Dit systeem zorgt ervoor dat de inzittenden altijd kunnen genieten van een aangename temperatuur, ongeacht de weersomstandigheden buiten. Het systeem past zich automatisch aan om het interieur op de gewenste temperatuur te houden, wat bijdraagt aan het rijcomfort.

Deze Qashqai is ook uitgerust met een trekhaak, wat de veelzijdigheid van het voertuig vergroot. Of je nu een aanhanger wilt trekken voor een verhuizing of een caravan voor een vakantie, de trekhaak biedt de nodige functionaliteit. Dit maakt de auto geschikt voor diverse recreatieve en praktische toepassingen, wat bijdraagt aan de aantrekkingskracht van dit model.

Voor langere ritten biedt de cruise control een aanzienlijke verbetering van het rijgemak. Met deze functie kan de bestuurder een constante snelheid instellen zonder voortdurend het gaspedaal te hoeven bedienen. Dit vermindert vermoeidheid tijdens lange afstanden en draagt bij aan een ontspannen rijervaring.

De Nissan Qashqai 2.0 dCi Acenta is tevens uitgerust met een regensensor en automatische verlichting. De regensensor detecteert neerslag en activeert de ruitenwissers automatisch, waardoor de bestuurder zich kan co

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie