Bouwjaar | 08-08-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Bani |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | van IJssendijkstraat 395 |
Postcode | 1442 LB |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26802950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelbani.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.331 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.
Beschikt u al over een auto? Dan kunt u deze eventueel bij ons inruilen en de restwaarde van uw auto betrekken in uw nieuwe overeenkomst. Om de juiste prijsindicatie vast te stellen kijken wij graag samen naar uw auto bij ons in de showroom. Is dit voor u niet mogelijk? Dan ontvangen wij graag een uitgebreide email met daarin:
- Een zo duidelijk mogelijke beschrijving van uw auto bv, technische staat van u auto, schades, kilometerstanden enz..
- Foto's van uw auto van binnen en buiten.
- Uw prijsindicatie
Deze email kunt u sturen naar info@autobedrijfbani.nl waarna wij zsm contact met u opnemen.
Kijk en vergelijk in onze verlichte ruime showroom!
Alle auto's met Nationale Auto pas!
Wij adverteren alleen met gegarandeerde bouwjaren en km standen.
Levering incl. onderhoudsbeurt en garantie €00 ( vraag naar de voorwaarden). Alle keuringen toegestaan. Autohandel Bani heeft altijd ruim 50 1e klas occasions op voorraad waarmee u zorgeloos kunt rijden! Graag tot ziens.
Adres:
van.ijsendijkstraat 395
1442 LB Purmerend (U kunt gewoon inrijden in de Benzine Pomp Tinq)
Mob:0626802950
Tel:0299 406 173
= Bedrijfsinformatie =
PRIJSWIJZIGINGEN EN DRUKFOUTEN: Deze zijn voorbehouden, controleer voor de aankoop of de auto overeenstemt met de aangegeven informatie !
Autobedrijf Bani specialist in occasion . Daarnaast verkopen wij alle merken auto's. Onze voorraad wisselt wekelijks en wordt door de jaren heen steeds groter en gevarieerder. Vrijwel alle auto's zijn dealer onderhouden, hebben een ingevuld service boekje en zijn voorzien van Nationale Auto Pas. Auto's worden bij ons op locatie ten naam gesteld. We heten u graag welkom op ons showroom.
Bij autobedrijf Bani helpen wij u graag aan een goede en betrouwbare tweedehands auto, tegen de best mogelijke prijs ! Inruil, verzekering en financiering behoord bij ons tot de mogelijkheden. Bij vragen kunt u bellen of mailen naar info@autobedrijfbani.nl Graag tot ziens !
Openingstijden:
maandag t/m vrijdag 09.30 uur - 18:30 uur
zaterdag 10.00 u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.