Bouwjaar | 22-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 47.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.310 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Meijewetering 1 |
Postcode | 3543 AA |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2412512 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 140 kW (190 PK)
Vermogen elektromotor(en): 140 kW (190 PK)
Vermogen brandstofmotor: 140 kW (190 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-07-2027
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!
Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. Ook deze Nissan Qashqai is zo'n technisch hoogstandje. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. De hybride motor combineert het gebruik van brandstof en elektriciteit, en dat maakt van deze Nissan Qashqai een zuinige, slimme auto. De matrix LED-verlichting is het allernieuwste op het gebied van autoverlichting. Altijd maximaal licht op de weg, zonder tegenliggers te hinderen! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter.
Het digitale dashboard is niet alleen enorm fraai en handig, maar draagt actief bij aan een veilige en slimme rit. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. De uitrusting van deze Nissan is met navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regensensor behoorlijk compleet.
Als bestuurder van deze Nissan bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze ze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.