Bouwjaar | 25-10-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A1 Occasions |
Contactpersoon | Rick |
Adres | Cannenburgerweg 32 |
Postcode | 1243 JE |
Plaats | 's-Graveland |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51885520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a1occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2011 - apr. 2014
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leuke Nissan Qashqai! Fijne en betrouwbare auto met veel ruimte en hoge instap! Netjes onderhouden geweest, de laatste beurt is van november 2023 bij 105dkm. De distributie is een ketting. De auto word geleverd met 2 sleutels, de boekjes en de Nationale Auto Pas.
= Bedrijfsinformatie =
Vindt u het ook zo lastig om een auto te kopen? Hoe kunt u nu een bedrijf of auto vertrouwen? Het laatste wat u wilt is om teleurgesteld te worden, toch? Wij hebben hier begrip voor en zullen er alles aan doen om dit te voorkomen! Wij staan 100% achter onze auto's/producten en onze kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de auto dan zullen wij er veel aan doen om u alsnog met een tevreden gevoel de weg op te sturen. Alle auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas en onderhoudshistorie. Wij berekenen GEEN afleverkosten! Alle auto's worden geleverd inclusief een geldige APK en tenaamstelling. U kunt kiezen om bij aanschaf een kleine beurt van €249,- of grote beurt van € 349,- er bij aan te schaffen. Wilt u BOVAG garantie op uw auto dan kan dit voor 6 of 12 maanden, wij informeren u hier graag over.
Voor meer informatie of foto's kunt u terecht op onze website. Wilt u telefonisch contact dan kunt u ons bereiken op: 06-51885520 of per email: info@a1occasions.nl
Betalingswijze gelieve per internetbankieren. Inruil van diverse auto's, busjes en motoren is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.