Nissan Qashqai 1.6 Acenta|NAP|1E EIG|CRUISE|NAVI|PARK CAM|VELGEN|AIRCO|ELEK RAMEN

€ 8.799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-08-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.116 km
Deuren 5
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Nissan Qashqai 1.6 Acenta|NAP|1E EIG|CRUISE|NAVI|PARK CAM|VELGEN|AIRCO|ELEK RAMEN


€ 8.799,-

Algemeen

Bouwjaar 13-08-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.116 km
Deuren 5
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riddercar Rijsoord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lagendijk 162B
Postcode 2988 AD
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43534798 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riddercar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basic (inbegrepen): Basic pakket krijgt u bij Riddercar GRATIS op ieder verkocht voertuig.
Dit afleverpakket bevat: Basis reiniging, Koelvloeistof op peil, min 6 maanden APK, Olie op peil
- zekerheid-pakket (€ 119 meerprijs): Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
- Garantie pakket (€ 499 meerprijs): Met onze garantie pakket profiteer je 3 maanden lang van zekerheid. Garantie is op motor, versnellingsbak en koppeling. Bij auto's boven de 5000,- euro kan de kosten variëren! 10% van het vraagprijs (max 800,- euro)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 3 maanden GARANTIE, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie op peil
- BOVAG Garantie-pakket (op aanvraag) (€ 11.111 meerprijs): Met onze BOVAG Garantie-pakket geniet je van veel veilige kilometers zonder zorgen tot 12 maanden. Om te kijken of desbetreffende voertuig in aanmerking komt dient u contact op te nemen met ons.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 12 Maanden BOVAG garantie, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie check

Rijdt en schakelt goed. Technisch in orde! Voorzien van NAP rapport. Afkomstig van 1E EIGENAAR. Met cruise, navi, park camera, velgen, airco, elek ramen, 2 sleutels + boekjes.

Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Nissan Qashqai. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Nissan horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luistererv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie