Bouwjaar | 23-07-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.382 km |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.382 km |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bob Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeghwaterstraat 51 |
Postcode | 3364 AE |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14964400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
let op koppeling is zwak
Bent u opzoek naar een betrouwbare en een leuke auto, dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum . adres Leeghwaterstraat 51 3364 AE Sliedrecht ((( BOB AUTOS )))Om teleurstellingen te voorkomen, graag even bellen voor een afspraak bezichtiging en proefrit. Onder het genot van een bakje koffie kunt u onze auto's gerust bezichtigen. Wij werken 7 dagen per week ALLEEN OP AFSPRAAK. En zijn bereikbaar van 09:00 uur t/m 21:00 uur. Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit en bezichtiging. Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons. Wij houden geen auto vast zonder bezichtiging en aanbetaling. (wegens slechte ervaringen). Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij RDW. Directe tenaamstelling en vrijwaring is dan ook 24/7 mogelijk bij ons. Wij zijn telefonisch of via whatsapp te bereiken op 0614964400 We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn ook telefonisch en via WhatsApp te bereiken op 0614964400
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.