Bouwjaar | 03-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.435 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.435 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Versmissen Auto's V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loveren 1A |
Postcode | 5111 TA |
Plaats | Baarle-Nassau |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5077282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versmissenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze origineel Nederlandse Nissan Qashqai 1.6 Acenta is afkomstig van bouwjaar 2009 en heeft een kilometerstand conform de Nationale Autopas van 183.435 km De geldige APK van deze Qashqai is geldig tot 17-09-2025.
Nette en goed rijdende Nissan Qashqai welke onder andere uitgerust is met Centrale vergrendeling op afstand, Elektrische ramen, Stuurbekrachtiging, Automatische airco, Trekhaak, Lichtmetaal, Cruise control, Originele Audio, Airbags, Metallic lak, Parkeersensoren achter, Middenarmsteun, Multifunctioneel stuurwiel, In hoogte verstelbare bestuurderstoel etc etc.
Origineel Nederlands! Gegarandeerde kilometerstand dankzij de Nationale Autopas.
Ruime APK tot 17-09-2025.
Onderhoudsvrije distributieketting!
Bij levering ontvangt u twee originele sleutels, de Nationale Autopas ( km stand uiteraard logisch) en de geldige APK tot 17-09-2025.
Wilt u komen kijken naar deze auto? Bel ons altijd vooraf even om onze aanwezigheid en de beschikbaarheid van de auto te controleren.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Versmissen Auto's V.O.F. via onderstaande telefoonnummers.
Graag tot ziens bij Versmissen Auto's!!!.
( LET OP: ALS U PER MAIL WIL REAGEREN KAN DIT ENKEL RECHTSTREEKS OP MAIL ADRES INFO@VERSMISSENAUTOS.NL EN NIET VIA DE KNOP VAN MARKTPLAATS).
Versmissen Auto's V.O.F.
Loveren 1A
5111 TA Baarle-Nassau
Tel: 013-5077282
Ad Versmissen: 06-53413171
John Versmissen: 06-30099773
info@versmissenautos.nl
www.versmissenautos.nl
Onze advertenties worden met alle zorg geformuleerd.
Uiteraard kijken we kritisch naar de uitvoering. Druk- en typfouten ten allen tijden onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.