Nissan Qashqai 1.3 MHEV Xtronic Tekna 360 Camera Carplay Headup

€ 34.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.390 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Xtronic Tekna 360 Camera Carplay Headup


€ 34.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 10.390 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Aam Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 5
Postcode 6662 NG
Plaats Elst Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 350031 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deaamautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 116 kW (158 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Innovation that excites. U ervaart het in deze Nissan. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, adaptieve verlichting, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. In het zeldzame geval van een storing weet u nog eerder dan de monteur wat er mankeert. Uw smartphone met remote services geeft direct inzicht. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. En deze auto heeft ook achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.

De Nissan Qashqai is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Nissan. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. De actieve dodehoekdetectie helpt ongelukken te voorkomen. Met voorzieningen als accident avoidance system, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

De auto verkeert werkelijk in een z

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie