Nissan Qashqai 1.3 MHEV Xtronic N-Connecta

€ 27.749,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.719 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Xtronic N-Connecta


€ 27.749,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.719 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Royal Cars Zoetermeer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fokkerstraat 48
Postcode 2722 NK
Plaats Zoetermeer
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)79 - 3000051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.royal-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nissan Qashqai 1.3 MHEV Xtronic N-Connecta


- Kenteken: P-859-NR
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 29-04-2026
- Tellerstand: 36719 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1332 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HR13
- Vermogen: 116 kW / 158pk
- Ledig gewicht: 1350 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 443 cm
- Breedte: 184 cm
- Hoogte: 1625 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 95 - 103 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoekdetectie met correctie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Full-LED koplampen
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless entry/start
- Kruisend verkeer detectie
- Kunstlederen interieurdelen
- Kunstlederen stuurwiel
- Multimedia scherm middel
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning




Inruil mogelijk Al onze geadverteerde auto's worden eerst grondig nagekeken in onze werkplaats. Garantie en verzekeren is in overleg mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij om eerst even contact op nemen of de auto aanwezig is. U bent bij ons aan het juiste adres voor het uitzoeken van uw nieuwe auto. Ons aanbod aa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie