Bouwjaar | 04-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.305 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.305 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwendijk Hoofddorp |
Contactpersoon | David Gimpel |
Adres | Parelaan |
Postcode | 2132 WS |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 0235627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-nieuwendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 184 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs) (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs)"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Nu 20% korting op alle trekhaken!
Nu in de verkoop deze Nissan Qashqai 1.3 MHEV 140pk in de luxe N-Connecta uitvoering!
Met slechts 14.000KM in nieuwstaat en uitgevoerd met o.a.:
* 9'' Nissan Connect infotainment display
* 12,3'' Digitale Cockpit
* DAB Ontvanger
* Apple Carplay en Android Auto (Draadloos)
* Parkeersensoren voor en achter
* 360 graden camera
* Adaptive Cruise met Rijbaan Assistent
* Climate Control
* Armsteun
* Verwarmd Stuurwiel
* Verwarmde stoelen
* Elektrisch verwarmbare voorruit
* LED verlichting
* 18`` Lichtmetalen velgen
* USB / USB-C aansluiting
Het onderhoud / servicepakket kost € 845,- Hiervoor krijgt de auto een:
Onderhoudsbeurt volgens het onderhoudsschema
12 maanden BOVAG garantie
Professionele poetsbeurt
Nieuwe Mattenset
1/2 Tank Brandstof
Veilig op weg? Sluit nu een autoverzekering af bij Nieuwendijk tegen een scherp tarief en profiteer van: €0 Eigen Risico.
Nieuwsgierig geworden naar deze prachte auto, wilt u meer informatie of vrijblijvende proefrit? Bel: 023-5627604 en vraag naar David Gimpel, Ruud de Graaf, Job Korthoff of Jelle van Driel. U mag ons ook mailen naar: hoofddorp@renault-nieuwendijk.nl
Renault Nieuwendijk Hoofddorp B.V. is al sinds 1992 de Renault dealer van de regio&n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.