Bouwjaar | 27-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.074 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.074 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaaysen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop P.Vermaning |
Adres | Clematisstraat 53 |
Postcode | 8091 VJ |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3761503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaaysen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2021 - mei 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 102 kW (139 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accutype: lithium-ion
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Prachtige en luxe Nissan Qashqai 1.3 MHEV Acenta hybride/benzine uitvoering met vele extra's!
Origineel Nederlands geleverd voertuig, slechts 52.074 kilometer, dealer onderhouden met complete documentatie.
Voorzien van o.a. apple carplay/android auto, panoramadak, keyless entry/go, adaptieve cruise control, trekhaak,
climate control, parkeersensoren, led koplampen, achteruitrijdcamera, dab audio, rij assistentie systemen enz.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Klaaysen Auto's te Wezep, ''sinds 1958'' een begrip en een echt familiebedrijf, al meer dan 60 jaar actief in de autobranche.
Wij zijn officieel merkdealer van Subaru, Daihatsu en specialist in Mitsubishi, daarnaast hebben wij een ruim en speciaal geselecteerd aanbod van ruim 100+ dealer occasions.
Het autobedrijf waar persoonlijke service, laagdrempeligheid en duidelijke afspraken behoren tot de standaard.
Het Klaaysen afleverpakket bedraagt € 895,- euro en hiervoor leveren wij de auto inclusief 12 maand Bovag garantie (garantie inbegrepen op viaBOVAG.nl), afleverbeurt, nieuwe apk keuring, poetsbeurt, tenaamstelling voertuig, halve tank brandstof, gratis leenauto bij onderhoud of garantie.
Ook kunt u eventueel kiezen voor ons afleverpakket van € 595,- euro, inclusief bovenstaande levering voorwaarden en 6 maand Bovag garantie.
De complete fotoreportage en alle details zien? bekijk dan nu onze website en maak niet alleen kennis met de auto maar ook met ons als bedrijf.
Wij ruilen uw huidige auto graag in, vraag naar de inruilindicatie of het toe te betalen bedrag, wij komen er graag samen met u uit.
U kunt ons eenvoudig bereiken via tel : 038-3761503 - email : verkoop@klaaysen.nl - verkoopafdeling whatsapp : +31 (0) 682
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.