Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.086 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 25.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.086 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mink van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 4 |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10169018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdbautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Dealer Onderhouden Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna Automaat 160 PK Afkomstig van de 1ste Eigenaar!
Word verkocht met NIEUWE Apk Vloeistoffencheck & GARANTIE zonder extra kosten!
Met aantoonbaar 39.000 km gereden. De volledige (Dealer) onderhoudshistorie is aanwezig met 2 originele sleutels.
De auto bevind zich zowel van binnen als buiten in zeer nette staat!
Tekna uitvoering met o.a: Automaat - Carplay - 19 inch velgen - Elektrisch bedienbare stoelen - Stoelverwarming - Xenon - Panorama dak - Lederen Bekleding - Led - Navigatie - Achteruit Rij Camera + 360 Camera - Cruise Control Adaptive - Lane Assist - Stuur assistent - Bluetooth Audio - Parkeersensoren voor + achter - Multifunctioneel Stuurwiel -Privacy-glas -Elektrische Ramen + Spiegels - enz.
Voor een scherpe meerprijs kunnen wij zowel een vaste als afneembare trekhaak monteren!
Trekgewicht van 1500 kg
Wij hebben standaard meerdere Suv s op voorraad!
Let op wij werken alleen op afspraak graag even bellen voor u vertrekt om teleurstelling te voorkomen!!
Mocht dit niet zijn wat u zoekt kijk dan even verder tussen mijn advertentie s
Alle inruil mogelijk
GEEN afleverkosten!!
Met vriendelijke groet,
Mink van den Brink
Wij doen onze uiterste best om de advertentie zo compleet mogelijk aan te vullen, echter zijn publicatiefouten nooit uitgesloten. Wij vragen u als consument te allen tijde te controleren of de door u doorslaggevende opties niet ontbreken. Bij aanvullende vragen/opmerkingen staan wij u graag te woord.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.