Bouwjaar | 24-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 23.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Riet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Bassin 27A |
Postcode | 7671 ST |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28461073 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfderiet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2021
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4394 x 1806 x 1590 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 120 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: kan eventueel tegen meerprijs uitgebreid worden naar 12 & 24 maanden
Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R19
Bandenprofiel: 75%
Bandenprofiel achter: 85%
We hebben weer een uniek exemplaar binnen!
prachtige nissan quashai tekna + met zijn zuinige 1.3 Digi-T die goed is voor 140pk, is een genot om mee te rijden
Heeft een bouwjaar van 05/2021 in de kleur Wit metallic zeer exclusief! Hij heeft maar slechts 41672 kilometers op de teller staan en een volle, luxe uitvoering Tekna + , hij is van fabrieks af zeer rijk uitgerust met verschillende opties.
Nissan Quashai is voorzien van: Airco digitaal, Cruise Control, acc, Lichtsensor, Regensensor, Parkeersensoren voor & achter, Bochtenverlichting, N-TEC velgen 19" , Elektrische ramen voor & achter, grootbeeld navigatie systeem, matrix koplampen, Elektrische buitenspiegels, Uitgebreide boardcomputer, elektrische inklapbaar spiegels, Line assist, usb, aux, sfeerverlichting, led dag rijverlichting BI-LED koplampen, 360G camera, sport mode, panorama dak. coming home, sfeerverlichting en nog veeeel meer
Complete onderhoudshistorie van nissan dealer
Van kilometerstand 0 tot heden altijd zeer goed onderhouden volgens fabrieksinterval. documentatie boekjes en 2 sleutels zijn aanwezig. Rechtstreeks afkomstig 1ste eigenaar. Kortom een keurige nette complete Quashai die in topconditie verkeer op mag!
Nissan Quashai heeft zijn laatste beurt gekregen op 34.000 door Nissan dealer ( auto is ook volledig dealer onderhouden)
Auto is ook voorzien van
? 19 inch N-tec velgen
? volledig dealer onderhouden
? Quashai krijgt ook een grondige reinigingsbeurt en geur behandeling gehad.
? Rijklaar gemaakt
? inclusief nieuwe APK
? professionele detailbehandeling
? gratis tenaamstelling
? 40 punten voertuig controle
- volledig schadevrije historie
Internet meeneemprijs €23.495.-
basis van inruil & garantie €23.9
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.