Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.075 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 22.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.075 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoefnagel |
Contactpersoon | Huib Hoefnagel |
Adres | Nederveenweg 3 |
Postcode | 5161 PA |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 311687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhoefnagel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Verkooppakket 2 (€ 395): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -3 maanden garantie op de draaiende delen van motor/versnellingsbak, -Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen), -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 4 maanden valt
- Verkooppakket 3 (€ 695): 6 maanden zorgeloos onderweg met Hoefnagel huisgarantie!
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; -6 maanden Hoefnagel garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt
- Verkooppakket 4 (€ 995): 1 jaar BOVAG-garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); -12 maanden bovag garantie, -Nieuwe APK-keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 12 maanden valt, -Onderhoudsbeurt
Autobedrijf Hoefnagel geeft u de zekerheid die u zoekt!
Autobedrijf Hoefnagel is al ruim 30 jaar actief in de autobranche en staat bij zijn klanten bekend om zijn betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot 40 enthousiaste vakmensen die u graag van dienst zijn.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 12 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoudspakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Ook inruil en financiering is mogelijk bij ons.
Tot ziens bij Autobedrijf Hoefnagel!
Alle gegevens zijn onder voorbehoud van fouten en/of wijzigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.