Bouwjaar | 30-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.088 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Philipsen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Admiraliteitskade 5-7 a |
Postcode | 3063 EA |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4782418 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.philipsenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2014 - sep. 2017
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
KIJK OP ONZE WEBSITE VOOR LEASE PRIJZEN EN AUTOFINANCIERING WWW.PHILIPSENAUTO.NL
Inruil en financiering is mogelijk.
Prijs besprekingen en inruiltaxaties alleen bij bezichtiging van de auto.
Op biedingen via het internet wordt niet gereageerd wilt u het over de prijs hebben kom dan langs.
Er zijn 3 opties bij aankoop van deze auto:
OPTIE 1:Meeneem/Handelsprijs / Exportprijs ; €11450,- meeneemprijs
OPTIE 2:Service prijs ; € 11950,00 Incl. - Nieuwe APK - Kleine beurt-Poetsen
OPTIE 3:Full service prijs€ 11950,-+ € 395.- Incl. Afleverbeurt, APK, poetsen.3 maanden Garantie. Inr . Fin. mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
KIJK OP ONZE WEBSITE VOOR LEASE PRIJZEN EN AUTOFINANCIERING WWW.PHILIPSENAUTO.NL
Scherp geprijsde kwaliteit occasions tegen meeneem prijzen .Als de APK keuring minder als 2 maanden geldig is krijgt u voor meerprijs van €40,- een nieuwe APK keuring.(Alleen bij auto's boven €1500,-) Wilt u inruilen, dan verzoeken wij u met de in te ruilen auto bij ons langs te komen. Telefonisch of per mail onderhandelen wij niet over inruilprijzen.
ALLE SOORTEN FINANCIERINGEN ZIJN MOGELIJK,
Bent u op zoek naar een goede tweedehands auto in Rotterdam dan bent u bij ons aan het juiste adres. Ons bedrijf is gevestigd op de Admiraliteitskade 5A - 7A, 3063EA te Rotterdam. Van hieruit werken wij al jaren met een tevreden klantenkring. We hebben voor u een ruime keuze van occasions die wij enkel van dealers betrekken. Deze zetten wij tegen zeer scherpe prijzen op onze site.
WWW.PHILIPSENAUTOS.NL
Facebook pagina: http://www.facebook.com/PhilipsenAutos
YouTube: http://www.youtube.com/philipsenautos
Contact: Tel. :010-4782418 of 06-53329661
Email:info@philipsenautos.nl
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Philipsen Auto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het ge
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.