Bouwjaar | 15-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.914 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.914 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Autoborg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gotenburgweg 58 |
Postcode | 9723 TM |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 2030514 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boschcarserviceautoborg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2017 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 674 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
De prijs die u ziet op onze website is de prijs voor een compleet rijklare auto
Dus geen afleveringskosten, prijs all-in!
Hier zit bij in:
- Onderhoud volgens fabrieksschema uitgevoerd!
- APK gekeurd!
- Direct rijden met 12 maanden garantie!
- 100% gegarandeerd nette auto!
- Kilometerstand gecontroleerd en gegarandeerd! (RDW/NAP)
- Volledige onderhoudshistorie!
- Gepoetste auto!
- €40,- brandstof/ volle accu bij aflevering!
- Inruil, financiering en lease is mogelijk!
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Nissan Qashqai. Het is een auto uit 2018. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! In deze Nissan profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.