Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.523 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.523 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHalle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edingensesteenweg 508 |
Postcode | 1500 |
Plaats | Halle |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 712892 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohalle.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5,6 l/100km
Livrets: Prsent
Voertuig in uitstekende staat met tal van opties!
Vhicule en excellent tat, avec beaucoup d'options!
- jaar anne : 02/2018
- km : 49.000km + onderhoudsboek / carnet
- motor: 1197cc 85kw/116pk
- navigatie / systme de navigation
- automatische airconditioning / climatisation digitale
- lederen bekleding / intrieur cuir
- verwarmde zetels / siges chauffants
- 360 camera / 360 camera
- parkeersensors voor en achter / radar AV & AR
- LED koplampen / phares xenon LED
- dodehoeksensors / avertisseur d'angle mort
- line assist
- park assit
- 4 x elektrische ruiten / 4 x vitres lectriques
- elektrische spiegels / rtro lectriques
- cruise control /rgulateur de vitesse
- centrale vergrendeling / verrouillage centralis
- stuurbekrachting / direction assiste
- boordcomputer / ordinateur de bord
- lichtsensors / ddecteur de lumire
- regensensors / ddecteur de pluie
- bluetooth + audio streaming
- alu velgen / jantes alu
- radio-cd + usb
- airbags
- abs
- ...
www.autohalle.be
Weerstandsstraat 3A
1502 Halle / Lembeek
Tel. 0479/712.892 (enkel op afspraak/sur rendez-vous)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.