Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.171 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
€ 11.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.171 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AB Cars Herstal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Large Voie 212 |
Postcode | 4040 |
Plaats | Herstal |
Land | België |
GSM | +32 (0)497 - 705649 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | abcars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 5,8 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Bienvenue au garage AB CARS
Tous nos vhicules sont slectionns et peuvent tre prts lemploi entre 24h et 48h.
Nissan Qashqai 1.2i 132MKM 85KW ** 12-2016 MODELE 2017 ** 1er proprietaire toujours suivi en temps et en heure aucun frais prevoir.
** VERSION TEKNA **
Reprise de votre vhicule au MEILLEUR prix.
Nous vendons tous nos vhicules avec
-Contrle technique, car pass et sa demande dimmatriculation.
-ENTRETIEN avant livraison.
-GARANTIE 12 MOIS.
Nous vous proposons galement jusqu 3 annes de garanties ELITE ( totales ) sauf pieces dusures moyennant un supplment.
Pour plus dinformations vous pouvez nous joindre :
Bruno Gregory : +32470711867
Bruno Adrien : +32497705649
FACEBOOK : AB CARS
INSTAGRAM : abcars_herstal
Ouverture de 10h 18h du lundi au samedi SANS RENDEZ-VOUS.
Adresse : Rue Large voie 212, 4040 Herstal.
*Options, quipements et descriptions sous rserve d'erreurs*
AB CARS SRL dcline toute responsabilit concernant l'exactitude des informations fournies tant au niveau des dtails du vhicule que de son quipement.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.