Bouwjaar | 01-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.982 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
€ 11.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.982 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SPRL KISLALI EURO CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue François André 2 |
Postcode | 7350 |
Plaats | Hensies |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)65 - 465373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kislalieurocar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
We speak also english - We spreek ook nederlands.
Etat :
Issu de son 1er propriétaire.En parfait état général. Très propre et soigné.Avec son carnet d',entretien à jour.Avec son Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.LA COURROIE DE DISTRIBUTION SERA FAITE AVANT LA LIVRAISON!!!
Equipements importants:
Jantes en alliages d',origines - Toit panoramique
Volant multifonction - Climatisation automatique bi-zone - Régulateur/limitateur de vitesse - Capteur de pluie/lumière
Système de navigation tactile - Ordinateur de bord - Radio cd+USB+Bluetooth - Système de téléphonie - Caméra de stationnement 360° - PDC: radar de stationnement AV/AR
Key-less: démarrage sans clefs - Rétroviseurs électriques - Vitres électriques av/ar - Vitres teintées athermiques
LED phares de jour - Feux anti-brouillards - Etc...
Livré avec :
Une garanti légale de 12 mois pièces et main d',oeuvre.*Entretien effectué avant la livraison par nos soins dans notre atelier.**Révison compléte en vue de son contrôle technique pour la Belgique ou la France.***Rapport de contrôle technique sur 96 points.Car-pass : la garantie officielle du kilométrage.
------------------------ EURO CARS ----------------
-----------A votre service depuis plus de 20 ans------------
---------------Plus de 120 véhicules de stocks-------------
Service après-vente rapide avec possibilité de véhicule de remplacement.Un atelier mécanique à votre service pour vos entretiens futur.Remise supplémentaire sur vos entretiens, vos révisions et vos pneus pour les véhicules provenant de Euro Cars.Membre Traxio (Federauto) achat en toute confiance.Un financement rapide via notre partenaire.
--------------------www.my-eurocars.be----------------------
*possibilité de garantie jusqu',à 36 mois dans toutes l',Europe, selon les véhicules, voir conditions au garage.
**Suivi de l',entretien périodique selon les normes contructeurs.
***remplacement des pièces nécessaires (pneus,freins,ect...).
Pour plus de renseignement veuillez prendre contact par téléphone ou mails pendant nos horaires d',ouvertures.
Du mardi au vendredi de 9h30 à 12h30 et de 13h30 à 18h - le samedi de 10h à 17h -.
Sur rendez-vous les lundi.
CETTE ANNONCE N',EST PAS CONTRACTUELLE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.