Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.103 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.103 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto JOL |
Contactpersoon | Dhr. J. Kleine Wiecherink |
Adres | Nobelstraat 4 |
Postcode | 7651 DC |
Plaats | Tubbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 624184 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-jol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Nissan Qashqai is van bouwjaar 2015 en heeft 101.103 km op de teller.
Deze Qashqai heeft o.a. stoelverwarming voor, cruise control, navigatiesysteem, elektrisch verstelbare ramen voor en achter, Bluetooth telefoonvoorbereiding, DAB, rijstrookherkenning en Kinderzitje voorbereiding ISOfix.
Deze auto is voor deze prijs rijklaar. U krijgt geen extra afleverkosten.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij Auto JOL.
Heeft u interesse in deze auto? Bel dan naar Auto JOL in Tubbergen 0546-624184.
Bekijk nu de nieuwste occasions in onze digitale showroom www.auto-jol.nl/occasions/.
Aan de Nobelstraat 4 in Tubbergen zijn al onze occasions te bezichtigen. Staat uw gewenste auto er niet tussen? Wij zoeken graag voor u een passende auto.
Bel ons voor meer informatie of een proefrit 0546-624184.
Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.
| Autobedrijf JOL | Nobelstraat 4 | 7651 DC Tubbergen | T 0546-624184 | E info@auto-jol.nl |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.