Bouwjaar | 22-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.705 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.705 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carplace |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gordingweg 33B |
Postcode | 1332 BP |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14798106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.281 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Nissan Primera komt uit 2007, werd geleverd van 01-02-2006 tot 28-02-2008 en kostte toen € 23.074,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1769 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 194 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,4 liter per 100 km en hij weegt 1281 kg. De APK is geldig tot 04-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bij interesse in een van onze occasions kunt u terecht bij ons Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 18:00 op zaterdag van 10:00 - 14:00. Buiten deze tijden zijn wij in overleg open op afspraak. Voor het maken van een afspraak of voor het beantwoorden van uw vragen kunt u ons altijd bereiken op 06-14798106. Alle inruil is mogelijk. Op onze Occasions zijn garanties en financieringen in overleg mogelijk. Advertentie fouten zijn wij niet aansprakelijk voor.
Carplace
Gordingweg 33 B
1332 BP Almere
Tel: 0614798106
E-mail: info@carplace.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.