Nissan Leaf Tekna 40 kWh -Trekhaak -E-Pedal- Pro Pilot - 360 camera - BOSE- VOL

€ 14.890,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.374 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf Tekna 40 kWh -Trekhaak -E-Pedal- Pro Pilot - 360 camera - BOSE- VOL


€ 14.890,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.374 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BPO VAN DEN HEUVEL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parallelweg 1
Postcode 5482 VW
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5492106 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bpoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 378 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 288 km actieradius per uur

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,582010582011 kWh/100km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Merk: Nissan
Type: Leaf TEKNA
Bj: 2018
kmstand: 59.374
APK: 26-4-2026

Hele mooie en zeer volle Nissan Leaf.

Uitgevoerd in mooi diep zilvergrijs. Betreft hier de volle uitvoering met Pro Pilot, E-pedal, 360 Camera, volledig BOSE systeem, afneembare trekhaak, stof/alcantara/leder bekleding etc etc etc.

Kortom, een van de volste Nissan Leaf modellen die te verkrijgen zijn.

Verder een origineel NL auto, geheel compleet gedocumenteerd, 2 sleutels, dealer onderhouden, en alle documenten inclusief Nationale autopas aanwezig. Kortom, instappen en rijden!

Inruil is uiteraard mogelijk.

Highlights:
- 2000 euro subsidie mogelijk
- 360° camera
- Android auto
- Apple carplay
- Bose geluidssysteem
- climate control
- cruise control
- E-pedal
- keyless entry
- keyless go/start
- NAP rapport
- Nederlandse auto (geen import)
- ProPilot
- stoelverwarming voor
- stoelverwarming achter
- stuurverwarming
- trekhaak (afneembaar)

Opties
o 360° camera
o Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
o Achterspoiler
o Achteruitrijcamera
o Airbag bestuurder
o Airbag hoofd achter
o Airbag hoofd voor
o Airbag opzij achter
o Airbag opzij voor
o Airbag passagier
o Airconditioning
o Alarmsysteem
o Android Auto
o Antiblokkeersysteem (ABS)
o Antislipregeling (ASR)
o Apple Carplay
o Audiobediening op het stuurwiel
o Automatisch dimmende binnenspiegel
o AUX/USB ingang
o Bagage afdekhoes
o Bandenspanning controlesysteem
o Bekleding half leder/half stof
o Bluetooth
o Boordcomputer
o Bose geluidssysteem
o Bumpers in carrosseriekleur
o Centrale deurvergrendeling afstandbediening
o Climate control
o Cruise control
o Cruise control adaptief
o DAB+ ontvanger
o Dodehoek assistent
o Elektrisch bedienbare ramen achter
o Elektrisch bedienbare ramen voor
o Elektrisch verstelbare buitenspiegels
o Entertainmentsysteem achter
o Glas met warmtewerende functie
o Handsfree
o Hoofdsteunen achter
o Keyless entry
o Keyless entry
o Keyless go
o Keyless start
o Lane Assist
o Lichtmetalen velgen
o Lichtsensor
o Metallic lak
o Middenarmsteun achter
o Mistlampen achter
o Mistlampen voor
o Multifunctioneel stuurwiel
o Multimedia voorbereiding
o Navigatiesysteem
o Nissan E-pedal
o Nissan ProPilot
o Parkeerassistent
o Parkeersensoren achter
o Parkeersensoren voor
o Regensensor
o Rijprofiel se

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie