Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.438 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.438 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Straathof |
Contactpersoon | A. Straathof |
Adres | Ripselaan 30 |
Postcode | 2376 BJ |
Plaats | Nieuwe Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3310744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragestraathof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - 2024
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aandrijving
Actieradius: 270 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 251 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:06
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:49
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 230 km
Ingeschat verbruik: 16.56 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 240 km
Actieradius praktijk winter: 203 km
Verbruik praktijk zomer: 15.81 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.72 kWh/100km
Deze auto komt in aanmerking voor €2000,- subsidie. Voor meer informatie: https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte
Deze auto wordt geleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe APK en 12 maanden garantie. Wij berekenen GEEN kosten rijklaar maken! Voor meer informatie kunt u terecht bij Arjan of Peter. (Ook per Whatsapp via 071-3310744)
Wij trachten de advertentie met zoveel mogelijk zorg samen te stellen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom tijdens de bezichtiging en/of proefrit de opties die voor u doorslaggevend zijn.
Wij werken bij voorkeur op afspraak. Uiteraard bent u van harte welkom om binnen te komen lopen, maar om u de tijd en aandacht te geven die u verdient, werken wij bij voorkeur op afspraak. We kunnen dan ook zorgen dat de auto voor u klaar staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.