Bouwjaar | 11-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.987 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 14.695,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.987 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DK Garagebedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 15-A |
Postcode | 5741 TE |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 747124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dk-garagebedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 270 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 40 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur en 6 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 222 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 49 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,814814814815 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen *GÉÉN AFLEVERKOSTEN*: wij adverteren met scherpe meeneemprijzen waar onderstaand allemaal *GRATIS* bij inbegrepen zit:
- 12 maanden conformiteitsgarantie
- 12 maanden APK, of zelfs nóg langer
- 1/2 tank brandstof, of zelfs nóg meer
- Aflevercheck op meerdere punten
- Gereinigd in-, en exterieur voor de aflevering
- Tenaamstellen van de aangekochte auto
- Vrijwaren van de eventueel ingeruilde auto
- Vervangend vervoer bij reparaties, in overleg
- Vervangend vervoer bij onderhoud, in overleg
- Klanttevredenheid van 4,5 van de 5,0 sterren!
Bij onze vraagprijs is géén rekening gehouden met eventuele inruil van uw huidige auto, het betreft een zeer scherpe internet meeneemprijs. Inruil is uiteraard wel mogelijk bij ons, vraag naar de mogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.