Nissan Leaf E N-Connecta 62 kWh stoel&stuur verwarming | 360 Camera | keyless | subsidie mogelijk

€ 14.913,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 155.637 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Nissan Leaf E N-Connecta 62 kWh stoel&stuur verwarming | 360 Camera | keyless | subsidie mogelijk


€ 14.913,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 155.637 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cars & Mobility B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwburen 35
Postcode 8531 EG
Plaats Lemmer
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19000204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsmobility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.656 kg
Laadvermogen: 484 kg
GVW: 2.140 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 62 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 17 uur en 13 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 406 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 49 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,103896103896 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Subsidie mogelijk. BCT niet inbegrepen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie