Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.920 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.920 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPieper B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Data 36 |
Postcode | 7741 MG |
Plaats | Coevorden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)524 - 513881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopieper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.965 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 12 kW, 105 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 5 km actieradius per uur
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,060301507538 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Standaard afleverpakket van Auto Pieper BV omvat de volgende zaken: +Tenaamstellingskosten +Controle vloeistoffen en verlichting +Wassen exterieur en stofzuigen interieur +Gecontroleerde kilometerstand Full services Pakket van Auto pieper BV omvat de volgende zaken: +6,12,18,of 24 maand garantie +Onderhoud en APK +Autopoetsen en interieur reinigen +Mobiliteitsgarantie 12 maand +leges en tenaamstellingskosten +gecontroleerde kilometerstand +Volle tank brandstof Kosten van dit pakket € 495,- Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en Auto Pieper BV kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie. Voor vragen en/of meer informatie over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact met ons opnemen via 0524-513881.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.