Bouwjaar | 10-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.773 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 4.444,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.773 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Londen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mauritslaan 2 |
Postcode | 3454 XS |
Plaats | De Meern |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6666688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolonden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2010 - jan. 2014
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.965 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
'Innovation that excites' omschrijven ze bij Nissan het rijgevoel. En terecht, want deze Japanner loopt al jaren voorop in techniek. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Een milieuvriendelijke optie is het start-stopsysteem. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bediende ramen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Met de sleutel op zak instappen en wegrijden. Keyless entry maakt het mogelijk. Met navigatiesysteem, isofix-aansluiting en boordcomputer is deze Nissan helemaal compleet.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie; hij is grondig geïnspecteerd en wordt geleverd met tellerrapport van Nationale Autopas. Wanneer wilt u een proefrit maken? Neem contact op en we maken een afspraak voor een muisstille rit in deze elektrische droomauto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.