Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 8.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.588 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ondernemingsbedrijf De Groene Hoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Christiaan Huygensstraat 9 |
Postcode | 2665 KX |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43482801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegroenehoek.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 199 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 144 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.970 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 24 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, 31 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 256 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,060301507538 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Super goed rijdende en betrouwbare Nissan LEAF Acenta 30 kWh l Zeer nette auto (zo goed als nieuw) l Automaat l met APK leverbaar!
Met 77588 km NAP met boekjes en dubbele sleutels,
Auto is prima in orde, Niet in gerookt!
Rijdt super goed,
Voor meer info bel; 0643482801
Inruil ook mogelijk!
Deze Nissan LEAF komt uit 2016, werd geleverd van 15-09-2015 tot 31-03-2018. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit motor.
Dit voertuig heeft een continu vermogen van 80 kW (109 PK), een actieradius van 250 km en een (gecombineerd) verbruik van 15.0 kWh per 100 km.
De personenauto heeft een topsnelheid van 144 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.5 seconden..Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan LEAF e+ | Doorstromen
Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".
De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.
Plus
- groot, bruikbaar bereik
- goede prijs/prestatie-verhouding
- Uiterst comfortabel
Min
- merkbaar zwaar
- stuurwiel nauwelijks verstelbaar
- Matige ruimte achterin
Conclusie
De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+ sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.
Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.